Skrzynia korbowa: odlew stopu aluminium dla ochrony przed korozją
Prowadnice tłoków są obrabiane cieplnie ze stali nierdzewnej
Wysokowydajne zawory zwrotne ze stali nierdzewnej
Solidne tłoki ceramiczne
Mosiężny kolektor, kuty dla maksymalnej siły i dłuższej żywotności do 310 barów
Jednoczęściowe pręty łączące ze stopu brązu
Wysokiej jakości łożyska stożkowe
Duża pojemność oleju rozprasza ciepło i poprawia smarowanie, zapewniając dłuższą żywotność
Ekskluzywny system bez wycieków oleju w skrzyni korbowej minimalizujący zużycie uszczelki olejowej tłoka (opatentowany)
Wyjątkowy system uszczelnień między skrzynią korbową a głowicą pompy, który zapobiega przedostawaniu się kurzu i brudu do miejsca pracy tłoków, ale pozwala na wypuszczenie wody (opatentowany)
Wałek 24 mm do napędu pasowego, skrzyni biegów lub sprzęgieł elastycznych
WARIANTY
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkoliwek roszczeń.