Warunki korzystania ze sklepu internetowego - www.hydroflex.pl

Regulamin sklepu internetowego - www.hydroflex.pl



  1. Postanowienia ogólne

    1. Niniejsze Warunki są skierowane do konsumentów w rozumieniu Kodeksu cywilnego i określają ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu internetowego hydroflex.pl. Sklep prowadzony jest przez Rolanda Rigolla, działającego pod nazwą HYDROFLEX Roland Rigoll, wpisanego do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem ul. 3 Maja 12, 47-303 Krapkowice, NIP 1990000895, (REGON: 532440589), zwany dalej Sprzedającym.
    2. Kontakt ze Sprzedającym odbywa się poprzez:
      1. e-mail adres: biuro@hydroflex.pl;
      2. pod numerem telefonu +48 77 407 85 15.
    3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.hydroflex.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
    4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

  2. Definicje

    Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

     
    1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
    2. Klient – konsument w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
    3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
    4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
    5. Regulamin – niniejszy dokument;
    6. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
    7. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
    8. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
    9. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
    10. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
    11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

  3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

    1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
      1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
      2. dostęp do poczty elektronicznej,
      3. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
      4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
    3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
      1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
      2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
      3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
      4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
      5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
      6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

  4. Usługi

    1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    2. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
    3. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

  5. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

    1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
    3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
    4. Klient składa Zamówienie za pośrednictwem telefonu lub formularza kontaktowego.
    5. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych oraz godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Klient powinien:
      1. podać podczas rozmowy telefonicznej lub w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu i jego ilość,
      2. wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej Sklepu,
      3. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
    6. Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.
    7. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptuje treść przesłanego Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.
    8. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na podany przez Klienta adres.
    9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, angielskim lub niemieckim, o treści zgodnej z Regulaminem.

  6. Dostawa

    1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Unii Europejskiej, Bośni, Serbii, Ukrainy oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
    2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
      1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
      2. za pośrednictwem operatora pocztowego;
      3. odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.
    3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
    4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
    5. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
    6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

  7. Ceny i metody płatności
  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich, euro, koronach czeskich (CZK) według wyboru Klienta i zawierają wszystkie składniki, w tym cła oraz inne opłaty.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
    2. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);
    3. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
    4. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  1. VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. Umowy, których przedmiotem są produkty, które po dostawie, ze względu na swój charakter, są nierozerwalnie związane z innymi przedmiotami;
    7. Umowy, których przedmiotem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona w momencie zawarcia umowy sprzedaży, które mogą zostać dostarczone dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań rynkowych, na które sprzedawca nie ma wpływu;
    8. Umowy, w których Konsument wyraźnie zażądał, aby Sprzedawca odwiedził go w celu wykonania pilnych napraw lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowe usługi inne niż te, o które poprosił Konsument, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
    9. Umowy, których przedmiotem są nagrania audio lub wideo lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostawie; dostawa gazet, czasopism lub magazynów, z wyjątkiem umów subskrypcyjnych;
    10. Umowa zawarta w drodze publicznej aukcji;
    11. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innego niż mieszkalne, transportu towarów, wynajmu samochodów, cateringu, usług związanych z wypoczynkiem, rozrywką, wydarzeniami sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli umowa określa datę lub okres świadczenia usług;
    12. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli świadczenie usługi rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a po poinformowaniu Konsumenta przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa uznaje się za nieważną. Strony są zobowiązane do zwrotu otrzymanych świadczeń w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca zwróci płatność przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inną metodę zwrotu, która nie będzie wiązała się z żadnymi kosztami dla Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności otrzymanych od Klienta do czasu zwrotu towarów lub dostarczenia przez Klienta dowodu ich zwrotu, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował odebranie towarów od Klienta we własnym zakresie.
  8. Jeśli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy standardowy sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi dodatkowych kosztów poniesionych w związku z tym wyborem.
  9. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, chyba że Sprzedający zgodził się ponieść te koszty.
  10. Reklamacje dotyczące towarów objętych gwarancją
  11. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Towary wolne od wad.
  12. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady zgodnie z przepisami art. 556–576 Kodeksu cywilnego.
  13. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych przez prawo lub niniejsze Warunki należy kierować do firmy HYDROFLEX Roland Rigoll, ul. 3 Maja 12, 47-303 Krapkowice, Polska, na adres e-mail: sekretariat@hydroflex.pl, numer telefonu +48 (77) 407 85 15 wew. 101.
  14. Aby reklamacja została rozpatrzona, Klient powinien przesłać lub dostarczyć Towar będący przedmiotem reklamacji, dołączając w miarę możliwości dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w punkcie 3.
  15. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację w ciągu 14 dni.
  16. W przypadku braków w reklamacji Sprzedający zwróci się do Klienta o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania przez Klienta.
  17. Complaints regarding the provision of electronic services
  18. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu oraz korzystania z Usług. Reklamacje można zgłaszać na piśmie na adres: HYDROFLEX Roland Rigoll, ul. 3 Maja 12, 47-303 Krapkowice, Polska, na adres e-mail: sekretariat@hydroflex.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 (77) 407 85 15 wew. 101.
  19. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres pocztowy oraz opis problemu.
  20. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację w ciągu 14 dni, a jeśli nie jest to możliwe, poinformować Klienta w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca zwróci się do Klienta o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie w ciągu 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  21. Gwarancje
  22. Towary mogą być objęte gwarancją producenta.
  23. W przypadku Towarów objętych gwarancją, informacje dotyczące istnienia i treści gwarancji oraz okresu, na jaki została udzielona, są każdorazowo przedstawiane w opisie Towaru na stronie internetowej Sklepu.
  1. XII. Pozasądowe metody rozstrzygania skarg i dochodzenia roszczeń
  1. Klient ma między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych procedur rozpatrywania skarg i dochodzenia roszczeń:
    1. ma prawo zwrócić się do stałego konsumenckiego sądu polubownego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z zawartej umowy sprzedaży;
    2. ma prawo zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w rozstrzygnięciu sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając również z bezpłatnej pomocy okręgowego (gminnego) rzecznika praw konsumentów lub organizacji społecznej, której statutowe zadania obejmują ochronę konsumentów (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udziela Federacja Konsumentów za pośrednictwem bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć skargę za pośrednictwem internetowej platformy ODR UE, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. XIII. Ochrona danych osobowych
  2. Sprzedawca gromadzi i przetwarza dane osobowe przekazane przez Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności dostępną na stronie internetowej Sklepu.
  3. XIV. Postanowienia końcowe.
  1. Wszelkie prawa do Sklepu internetowego, w tym prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu internetowego, a także formularzy i logo, należą do Sprzedawcy, a ich wykorzystanie może odbywać się wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Wszelkie spory powstałe między Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem będą rozstrzygane przez sądy właściwe zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  1. Każdy Klient zostanie poinformowany o wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie poprzez informację zamieszczoną na stronie głównej Sklepu internetowego, zawierającą podsumowanie zmian i datę ich wejścia w życie. Data wejścia w życie zmian nie będzie krótsza niż 14 dni od daty ich ogłoszenia.
Zadzwoń
© SolEx B2B