Nowa konstrukcja odwracalnej skrzyni korbowej wykonanej ze specjalnego stopu aluminium
Wzmocnione prowadnice tłoków ze stali nierdzewnej
Specjalne zatyczki chroniące przed kurzem
System uszczelnień olejowych typu O-ring i labiryntowych między skrzynią korbową a tylną pokrywą, ograniczający rozpryskiwanie oleju
Szeroki wziernik poziomu oleju
Specjalne korbowody z jednego kawałka stopu aluminium
Najwyższej jakości łożyska kulkowe i igiełkowe o zwiększonych rozmiarach, zapewniające długą żywotność
Wysokowydajne zawory zwrotne ze stali nierdzewnej z wyjmowanymi zatyczkami ułatwiającymi kontrolę
Solidne ceramiczne tłoki, odporne na korozję i ścieranie
Wysokowydajny system podwójnego uszczelnienia
Otwór wał 1” z kołnierzem do połączenia z silnikami benzynowymi
WARIANTY
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkoliwek roszczeń.